zvýšení návštěvnosti stránek (seo optimalizace)
Jak zvýšit návštěvnost webu a na své stránky nalákat
potencionální zákazníky?
Jak se dostat ve vyhledávačích na přední příčky?
Pomocí SEO (Search Engine Optimalization).
Což v praxi znamená optimalizaci jednotlivých webových stránek pomocí vhodných klíčových slov.
Čím výše a častěji se Váš web objevuje ve výsledcích, tím více návštěvníků / zákazníků můžete
z internetového vyhledávače získat. Je však potřeba analyzovat správná klíčová slova,
která klienti na webu opravdu hledají. A poté sktrukturu a kód stránek upravit přesně podle
těchto potřeb a zviditelnit tak webové stránky.
Díky správně nastavenému SEO vydrží uživatel na stránkách delší dobu.
SEO přivádí zejména ty návštěvníky, kteří o Vaše stránky mají opravdu zájem.
Je však potřeba připravit se na to, že seo web marketing je dlouhodobý a konstantní
proces úpravy webu, o to však trvalejší. U nového webu je to několikaměsíční práce k prvním úspěchům.
Nicméně optimalizace by měla být nedílnou součástí tvorby webu.
Důležitý je také linkbuilding. Čím více stránek bude odkazovat na Váš web, tím v lepších pozicích se bude nacházet.
Analýza webu - jak zjistit návštěvnost stránek?
Pokud již nějakou dobu webové stránky máte, je vhodné analyzovat jejich návštěvnost.
Tedy jací uživatelé na web chodí a odkud, zda při návštěvě Vašeho webu používají spíše
počítač, tablet nebo mobilní telefon. Dále například které z podstránek na Vašem webu
lákají návštěvníky nejvíce apod. Web poté můžete díky těmto znalostem upravit a vylepšit.
slovník pojmů
Potřebuji...